


Precompetitieve samenwerking staat centraal innovatieagenda
De innovatieagenda die de mediabedrijven hebben gepresenteerd tijdens de Dutch Media Week, mag gerust een mijlpa...
Terugkijken: Cross Media Café – Web3 en de media: de rol van NFT’s
Als er één ding duidelijk is geworden tijdens het Cross Media Café over NFT’s (non fungible tokens), is wel da...
NFT’s zitten nog vooral in de experimenteerfase
Als er één ding duidelijk is geworden tijdens het Cross Média Café over NFT’s (non fungible tokens), is wel d...
NFT’s: zeepbel of strategische kans voor mediabedrijven?
NFT’s zijn voorlopig vooral nog ontluikende beloftes. Zeker als het gaat om toepassing in de media. Sommigen zien...
Monitor Creatieve Industrie 2021
De creatieve industrie is onverminderd een belangrijke banenmotor voor Nederland. De sector heeft wel veel zwaarder g...
Uniform aanleverprofiel televisieketen
Media Perspectives (opgevolgd door Media Campus NL) publiceert een aanbeveling om in de Nederlandse televisieketen te...
Vertrouwt de mediasector op het trusted web?
Mediabedrijven zijn hard op zoek naar manieren om minder afhankelijk te zijn van grote techplatformen als Google en F...