


Gen Z blijft zoekplaatje voor nieuwsorganisaties
Gen Z is wel degelijk geïnteresseerd in nieuws, maar het is voor nieuwsorganisaties nog best een zoektocht om deze m...
De driesecondenregel van Generatie Z
Generatie Z blijft een raadsel voor veel mediabedrijven. De groep is ongrijpbaar en moeilijk te bereiken, ook als het...
Gezamenlijke innovatieagenda mijlpaal voor mediasector
De mediasector ziet de gezamenlijke innovatieagenda die dinsdag is gepresenteerd in Beeld & Geluid, als een echte...
Precompetitieve samenwerking staat centraal innovatieagenda
De innovatieagenda die de mediabedrijven hebben gepresenteerd tijdens de Dutch Media Week, mag gerust een mijlpa...
De zoektocht naar nieuwsvoorziening van de toekomst
Moeten we voor de nieuwsvoorziening van de toekomst vooral kijken naar de journalistiek? Of moet het antwoord op de u...
Blik op de toekomst van het nieuws
In deze tijd waarin vooral technologische ontwikkelingen steeds sneller lijken te gaan, is het bijna ondoenlijk om de...
Monitor Creatieve Industrie 2021
De creatieve industrie is onverminderd een belangrijke banenmotor voor Nederland. De sector heeft wel veel zwaarder g...