


NFT’s: zeepbel of strategische kans voor mediabedrijven?
NFT’s zijn voorlopig vooral nog ontluikende beloftes. Zeker als het gaat om toepassing in de media. Sommigen zien...
Cross Media Café State of Streaming: “streaming video heeft tv eigenlijk ingehaald”
De Nederlandse broadcast-sector behoort al jaren tot de wereldtop. Dat heeft de uitzending van het Eurovisie Songfest...
The State of Streaming: Videotechnologie en de opkomst van niches
De streaming-industrie blijft zich in een enorm tempo ontwikkelen. Natuurlijk is er veel aandacht voor de strijd tu...
De opties voor de metaverse liggen nog helemaal open
De metaverse. De crypto community is het al aan het bouwen. Facebook, of beter gezegd Meta, gaat er helemaal in op ...
Uniform aanleverprofiel televisieketen
Media Perspectives (opgevolgd door Media Campus NL) publiceert een aanbeveling om in de Nederlandse televisieketen te...
Vertrouwt de mediasector op het trusted web?
Mediabedrijven zijn hard op zoek naar manieren om minder afhankelijk te zijn van grote techplatformen als Google en F...
Highlights Cross Media Café – Media en bereik: datazaken
Een van de grootste ontwikkelingen in het medialandschap de afgelopen jaren, is het gebruik van data. Gegevens over c...