In deze training werk je stap voor stap toe naar een eigen user case – bijvoorbeeld rondom contentcreatie of klantdata – die je concreet uitwerkt. Zo loop je niet alleen weg met inspiratie, maar ook met stuk praktische uitwerking dat je direct kunt inzetten.
Trainer: Barbara van Dongen & Dies Weijschede via Hogeschool Utrecht
Voor wie: Marketing(communicatie)professionals (B2B/B2C) die, zowel strategisch als operationeel werken, zoekende zijn wat de invloed en ontwikkelingen zijn in AI en wat AI voor hen kan betekenen in het ondersteunen van taken of optimaliseren van merk & klantprocessen.
Wat leer je tijdens deze sessie?
- Welke trends en AI-ontwikkelingen het marketing(communicatie) vak beïnvloeden
- Hoe je een visie ontwikkelt op de inzet van AI binnen je werk of organisatie
- Hoe en welke AI-tools helpend zijn als ondersteuning in processen zoals contentcreatie en klantinzicht
- Hoe je op basis van analyse een eigen user case definieert
- Hoe je deze user case praktisch uitwerkt met passende AI-tools
- Hoe je verantwoord en creatief blijft werken met oog voor merkidentiteit en ethiek
Wil je meedoen of meer weten? Stuur een bericht naar communicatie@mediacampus.nl (met je werkmail)